Z przyjemnością informujemy, że w pierwszych dniach stycznia 2022 r., nakładem Wydawnictwa AWF w Krakowie ukazała się monografia pt. Rynek usług kosmetycznych: uwarunkowania, funkcjonowanie, perspektywy rozwoju. Studium analityczne na przykładzie Krakowa oraz wybranych miejscowości w Małopolsce (red. W. Alejziak, W. Pilch, B. Szczechowicz; Kraków 2021, ISBN 978-83-62891-66-5, ss. 668). Powstała ona jako rezultat wspólnych badań prowadzonych w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie przez pracowników Instytutu Przedsiębiorczości i Zarządzania (Wydział Turystyki i Rekreacji) oraz Wydziału Rehabilitacji Ruchowej. Monografia jest dostępna w wersji elektronicznej w Repozytorium AWF w Krakowie: http://repozytorium.awf.krakow.pl/handle/20.500.12053/1007 |
Szanowni Państwo,
Jako Guest Editor zapraszam do składania artykułów do specjalnego numeru czasopisma SUSTAINABILITY (100 pkt MEiN, 3.251 IF) na bardzo aktualny temat "Current Trends in Tourism under COVID-19 and Future Implications".
Turystyka w czasie pandemii ze względu na restrykcje podróżowania przechodzi największy w historii kryzys. Restart turystyki po pandemii niesie nadzieje na jej zrównoważenie, to doskonałe temat do badań i publikacji ich wyników. Redakcja zapewnia szybki proces publikowania artykułów.
Zygmunt Kruczek |
|
Z przyjemnością informujemy, że wydawane na naszym Wydziale czasopismo "Folia Turistica" zgodnie z opublikowanym komunikatem Ministerstwa Edukacji i Nauki z 1 grudnia 2021 r. otrzymało 40 pkt. Jest to obecnie jedno z trzech najwyżej punktowanych czasopism w Polsce poświęconych turystyce.
Aktualne informacje, w tym zaproszenie do składania artykułów do nr. 58, który ukaże się w przyszłym roku (wciąż aktualne), znaleźć można na stronie czasopisma: http://www.folia-turistica.pl/index.php/pl/
14 października 2021 r. sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju i Technologii Andrzej Gut-Mostowy powierzył dr. hab. Wiesławowi Alejziakowi, prof. AWF Kraków, dyrektorowi Instytutu Przedsiębiorczości i Zarządzania AWF Kraków, pełnienie funkcji Przewodniczącego Kapituły i Eksperta Projektu Polskie Marki Turystyczne.
Polskie Marki Turystyczne to ważny projekt prowadzony przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii, we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną. Celem projektu jest rozwój turystyki w oparciu o lokalne inicjatywy, które wykorzystują bogaty potencjał kulturowy i przyrodniczy na rzecz turystyki. Docelowo Polska Marka Turystyczna ma być certyfikatem potwierdzającym unikalną jakość oferty.
Więcej informacji na temat projektu na stronie: www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl/.